یاران آخرالزمانی
یاران آخرالزمانی
سنگری از سنگرهای دفاع از اسلام ناب و انقلاب اسلامی و دست نوشته ها و خاطرات
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار معاونان صدا و سيما و مديران كل سازمان در استانها 23/12/1373 هر وقت اين نظر را مي‌گوييم اضافه مي‌كنيم كه چادر حجاب پوشنده‌تري است.
بولتن: نمي‌خواهم بگويم كه پوشش غير چادر حجاب نيست؛ نه. اما شما وقتي از اوجي ترويج مي‌كنيد، مي‌توانيد مطمئن باشيد كه سطوح مختلفِ آن را در جامعه ترويج كرده‌ايد.يعني وقتي از چادر ترويج مي‌كنيد، اصل حجاب را به بهترين وجهي ترويج كرده‌ايد.
اگر چادر را از حجابي كه بايد ترويج كرد حذف كنيد، مطمئناً بخشي از رعايت حجاب را از دايره‌ي ترويج خود خارج كرده‌ايد. اين ديگر برو برگرد ندارد و مطلبي روشن و منطقي است. لذا ما اصرار داريم و مقيّديم كه در راديو و تلويزيون، حجابِ چادر ترويج شود. من اوّلين خانمي را كه با چادر اخبار گفت، به اين‌جا خواستم و تشويقش كردم؛ چون او سد را شكست و خطشكن بود. توجّه مي‌كنيد؟ بعد البته ديگران هم اين‌كار را كردند كه از همه‌ي آنها متشكّريم.
هنوز هم اين امر در آن‌جا استمرار دارد و اين سياست صدا و سيماست. در آن‌جا سياستگذار، افراد نيستند. افراد داوطلب مي‌شوند تا سياست شما را اعمال كنند. من شما - آقاي لاريجاني - را به عنوان كسي كه افتخار اين كار از آن اوست مي‌شناسم. سياستگذار كه شما هستيد، اين كار را مي‌كنيد. اين بسيار كار جالبي است.
حجاب آن‌جا ديده مي‌شود. چهره‌هاي خوب آن‌جا ديده مي‌شود. در فيلمها گاهي اوقات مشاهده مي‌شود كه عنصر مثبتِ فيلم، چادري است. مثل گذشته، عنصر منفي فيلم يك خانم چادري يا يك مرد ريش‌دار نيست. اينها حقايقي است كه بسيار مهم است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.